Tuesday, October 11, 2011

UPLOADUR - Close For Temporary

Assalamualaikum.

Saya telah mendapat maklumat dari SilentHackers bahawa Uploadur akan tutup untuk semantara waktu.Untuk menambah sedikik kemudahan untuk kita.

Ini post dari admin Uploadur yang dipost di Silent Hackers :

Salam kengkawan..

First of all, aku nk ckp terima kasih banyak2 sbb support uploadur..disebabkan skongan korg, uploadur dalam poses JV ( Joint Venture ) dgn company lain. Untuk rancangan masa depan, uploadur terpaksa ditutup sementara untuk menaiktaraf system dan menambah fungsi tambahan..

Untuk SH, aku minta maaf diatas beberapa masalah sebelum ini dan aku berharap tak ade lagi prob selepas nie n lagi satu aku dalam perancangan untuk membuka SH centre, tapi aku akan jalankan secara berfasa. Yang pstinya..dak SH akan dapat faedahnya..at SH " we'r not only hacking "

Antara Fungsi Tambahan tersebut adalah :

AFFILIATE :
1 - Pay Per Lead
2 - Pay Per Sale
3 - Pay Per Upload
4 - Pay Per Download

** UPLOADUR akan menggunakan sistem affiliate 3 tier. ape itu tier? bole rujuk wikipedia..

FILE MANAGER:
1 - Susun dan uruskan file kedalam folder.
2 - Boleh hantar file ke user lain tanpa guna link.
3 - Unlimited Folder

UPLOAD FUNCTION :
1 - Remote Upload
2 - FTP Upload
3 - Leech Generator / Premium Link Generator.

PM SYSTEM
1 - Send dan Receive msg daripada user lain

POINT SYSTEM:
1 - Setiap kali upload dan download korg akan dapat point. Point tu bole tukar dgn premium account bila da ckup amount.

** PREMIUM ACC DA ABIS.. bole tukar dgn point lepas nie..
** Data semua user selamat..semua sudah dibackup..
Mungkin Uploadur akan buka kembali awal tahun ini.Terima kasih atas support anda pada Uploadur.Sepastinya dari anak jati Malaysia !

0 comments:

Post a Comment

Email subscribe

Sign up for our newsletter to receive the latest news and event postings.

Copyright © 2011 -=[+SHC+]=-, All Right Reserved. Design by Java Templates Powered by Blogger